שאלות כלליות:

שאלהלמה כדאי לי דווקא לקנות במדשופ?

מחוללי החמצן, המסכות לסיפאפ ומכשירי סיפאפ  עברו תקינה בינלאומית וישראלית כמו כן הם מוצרים פורצי דרך ביעילותם לשיפור איכות החיים של המשתמשים.



שאלההאם הקנייה באתר מאובטחת?

אמצעי התשלום באתר מדשופ מאובטחים ומוצפנים ברמה הכי גבוהה שיש וכמו כן אפשר לשלם באמצעות כל כרטיסי האשראי וגם באמצעות פייפל.


 

שאלהלכמה זמן נשמרים המוצרים בעגלה?

המוצרים נשמרים בעגלת הקניות למשך שבוע ימים מרגע קליטתם.


 

שאלההאם יש לכם גם חנות פיזית?

למדשופ ישנם מרכזי תצוגה בירושלים ר”ח חרל”פ 8  וברעננה בר”ח החי”ל 49  וניתן לבקר בהם בתיאום מראש.


 

שאלההאם ישנה אפשרות להחזיר מוצר?

אפשר להחזיר מוצרים עד 14 יום מזמן רכישתם וקבלת מלוא התמורה בתנאי שלא נעשה שימוש במוצר ובאופן כזה שלא נגרם נזק או שינויים לאריזתו המקורית.


 

שאלות הספקה:

שאלה: האם במקרה של מוצר פגום המוכר/החנות יכולים לדרוש ממני לממן את החזר המשלוח כתנאי להחזרת הכסף?

במקרה והמוצר הגיע פגום מדשופ תדאג להחזיר המוצר במימון מדשופ ומלוא התמורה ששולמה יוחזר לרוכש באם המוצר לא הוחלף באחר.


 

שאלה: איך אפשר לדעת מתי ההזמנה שלי צפויה להגיע?

עם שילוח המוצר הלקוח יקבל במייל מספר מעקב כך שיוכל לעקוב אחר קבלת המוצר באתר הדואר או חברת השילוח באמעותו המוצר נשלח.



שאלהאיך מתבצעים המשלוחים? האם יש סוגי משלוחים?

המשלוחים מתבצעים בדרך כלל דרך דואר ישראל. משלוח באמצעות דואר 24 או בדואר רשום הוא חינם ללקוח, משלוח בדואר שליחים הוא חינם לרוכשים מעל 480 ₪ במשלוח בודד או תמורת 40 ₪ כולל מע”מ.


 

שאלה: מה עושים במקרה שהמוצר שהזמנתי לא הגיע אליי ?

באם המוצר לא הגיע לכתובת שנרשמה בהזמנה תוך 14 יום, מוצר חדש יישלח או לחילופין הלקוח יזוכה בסכום הרכישה.


 

שאלה: מה עושים במקרה שהמוצר שהזמנתי אינו תואם לתיאור?

במקרה שהמוצר אינו תואם לתיאור או מכל סיבה שהיא הלקוח לא מעוניין במוצר ולא השתמש בו ניתן להחזיר המוצר למדשופ תוך 14 יום והלקוח יזוכה במלוא תמורת הרכישה.

סגירת תפריט
×

עגלת קניות